Jimat mana yang harus dipilih atau dibuat sendiri untuk menjadi beruntung dalam semua perkara?

Sejak zaman dahulu lagi, semua pemikiran manusia bertujuan untuk mengharapkan kebahagiaan dalam setiap usaha.pesona bertuah kecil buatan tanganNamun, nasib menyebelahi beberapa orang dan bukan yang lain. Pada masa yang sama, kebahagiaan menemani umat pilihan selama ini. Kebahagiaan seperti itu tidak dapat disedari. Kemudian ternyata lelaki yang bertuah itu mempunyai jimat nasib baik. Pesona bertuah yang besar mempunyai kekuatan istimewa.

Selamat berjimat

Sejak kecil, orang mempunyai barang kegemaran mereka tanpa mereka tidak boleh berjalan-jalan. Rakan ini tidak dapat dipisahkan dengan pemiliknya dan secara tidak sedar menjadi pelindungnya. Setelah dewasa, seseorang mempunyai jimat yang membawa tuah. Setiap azimat mempunyai sejarah penampilan. Objek kecil menolong pemiliknya dalam hidup dan disebut jimat nasib kecil.

Pesona bertuah - loket tapal kuda

Perkara-perkara kecil yang telah mengambil masa kematian dan diselamatkan dari kemarahan sangat dihargai. Mereka disimpan dan diwarisi bersama dengan sejarah. Semakin tua jimat, semakin banyak kekuatan yang mereka ada. Talismans telah mengumpulkan tenaga beberapa generasi.

Tanda-tanda menemani sepanjang hidup kita. Kami melakukan ujian dengan nikel di kasut kami. Dompet untuk menarik wang secara eksklusif berwarna merah. Di rumah katak duduk di atas gunung daun emas dengan duit syiling di mulutnya. Dan di mana sahaja. Tetapi ada azimat khas untuk nasib baik. Mereka dirahsiakan dan tidak pernah dipisahkan.

Jimat semacam itu telah berulang kali menunjukkan kekuatan ajaibnya kepada pemiliknya. Ini boleh menjadi objek apa pun - duit syiling, kerikil khas, sapu tangan. Terdapat produk yang dipakai oleh pemiliknya. Ini adalah jimat yang sangat besar, dipesan lebih dahulu dan ritual kekuasaan. Produk besar seperti ini menarik perhatian dan disebut jimat nasib baik. Antaranya ialah orang-orang kuno yang mempunyai kekuatan magis yang hebat.

Di mana saya boleh mendapatkan jimat?

Tapak kuda yang dijumpai digunakan untuk membuat jimat

Apabila anda bosan menonton rakan yang gembira, anda perlu mengingati kekayaan anda sendiri. Jimat itu adalah apa yang anda perlukan untuk mendapatkannya. Sekiranya anda tidak mempunyai kenang-kenangan yang gembira, anda perlu membuatnya. Telah diketahui bagaimana jimat muncul:

  • tapal kuda atau syiling dijumpai;
  • Jimat DIY;
  • azimat khas yang dibeli di kedai.

Dalam kes ini, masing-masing membawa tuah, tetapi dibuat dengan tangan mereka sendiri hanya mengetahui bidang tenaga pemiliknya dan hanya berfungsi untuknya. Sekiranya jimat itu dibeli dengan wang, ia mesti diaktifkan. Konspirasi sederhana dan kehangatan tangan mengaktifkan perkara itu:

"Jimat saya sekarang adalah perlindungan dan kebahagiaan saya! Kebahagiaan akan menambahkan saya, kekecewaan dan masalah - akan berkurang! ".

Dan selepas itu, jimat harus selalu bersama pemiliknya.

Jimat DIY

Jimat DIY yang diperbuat daripada bahan semula jadi

Cara membuat azimat untuk kebahagiaan dan dengan tangan anda sendiri ditulis dalam kesusasteraan khas, dan tidak sukar untuk mencari maklumat. Tetapi keajaiban yang harus anda biarkan dalam hidup anda adalah perkara yang halus dan berubah-ubah. Pesona bertuah buatan sendiri menjadi aktif:

  • jika fasa bulan betul;
  • untuk tujuan yang berbeza - hari yang berbeza dalam minggu pengeluaran;
  • Bahan semula jadi digunakan.

Produk buat sendiri hanya dibuat pada bulan yang sedang tumbuh dan lebih disukai pada bulan yang akan datang. Pada masa yang sama, azimat untuk keberuntungan yang membawa wang mesti dicipta pada hari Rabu. Hari yang paling sesuai untuk anak panah Cupid adalah hari Jumaat.

Pesona harus dibuat pada hari Ahad dalam kesunyian dan ketenangan jiwa. Hanya tumpuan positif dan lengkap akan membantu mewujudkan daya tarikan yang bertuah. Ia boleh menjadi boneka benang kecil, pemain dari lilin semula jadi, rune yang dibuat untuk nasib baik. Tidak kira bahan semula jadi apa jimat itu dibuat, tetapi bentuknya penting.

bentuk azimat

Jimat nasib boleh menjadi bulat

Mula-mula anda perlu menentukan tujuan pembuatan elemen tersebut. Pada masa yang sama, dipercayai bahawa bentuk menentukan arah pembantu sihir. Ia mestilah objek kecil yang selesa dipakai sebagai perhiasan atau gantungan kunci. Pesona bertuah boleh berbentuk segi tiga atau bulat. Namun, pada masa yang sama, duit syiling dengan lubang gerudi juga berfungsi. Tokoh haiwan, tanda zodiak, hiasan kayu boleh digunakan. Rune do-it-yourself yang diukir dari aspen kosong boleh menjadi penolong yang kuat. Pemburu nasib tertarik untuk mencari kerikil di tepi sistem air. Batu bentuk khas yang telah digilap dari masa ke masa dianggap sebagai azimat nasib baik. Sekiranya batu yang dijumpai menarik perhatian, ia boleh dijadikan jimat.

Batu itu hanya berubah menjadi jimat apabila mendapat kekuatan. Untuk melakukan ini, anda perlu melakukan upacara sederhana. Anda perlu mengelilingi takungan kecil tiga kali berlawanan arah jam. Pada ketika ini, batu harus berada di tangan dan menerima mesej mental dari pemiliknya. Dia perlu memahami pemikiran dan visi pemiliknya untuk menjalani kehidupan yang berjaya. Oleh itu, semasa berjalan, anda perlu fokus pada perkara positif. Selama 7 hari akan datang, anda perlu memegang batu di tangan anda lebih kerap untuk memastikan pemasangannya. Ini adalah bagaimana jimat dibuat dengan tangan anda sendiri.

Tetapi anda hanya boleh membuat jimat kehabisan lilin ketika bulan sudah penuh. Dalam kes ini, jimat hanya digunakan untuk dirinya sendiri. Ritual kerajinan ini dilakukan dengan senyap sepenuhnya pada tengah malam. Ini memerlukan lilin gereja lilin, gelas, dan kotak mancis baru. Anda perlu menyalakan lilin dalam gelas tepat pada tengah malam. Anda harus menggenggam gelas dengan tangan anda dan mengalihkan tenaga anda ke dalamnya. Dan semasa lilin menyala, ucapkan kata-kata ajaib mantra:

“Di laut biru yang dalam ada sebuah pulau dengan gunung yang tinggi. Terdapat lubang hitam di gunung lubang ini. Setan hitam duduk di dalam lubang - mereka mengutuk orang. Saya meminta hamba Tuhan (nama pemohon) dari setan-setan jahat ini untuk tidak mengirim saya kebimbangan dan musibah. Dan semasa api bersama saya - kebahagiaan dan kebahagiaan ada bersama saya! "

Lilin mengeras dan mesti diletakkan di dalam beg kain dan dikendalikan dan dibina lebih kerap dalam masa 12 hari. Jimat sudah siap.

Semua jimat buat diri sendiri mempunyai kesamaan bahawa mereka hanya berfungsi untuk nasib baik dan perbuatan baik. Pada masa yang sama, objek ajaib seperti itu hanya tertakluk kepada pemiliknya.

Perhatian! Anda boleh mencari duit syiling dan mengubahnya menjadi jimat untuk bernasib baik. Tetapi anda tidak dapat mengambil barang di persimpangan. Mungkin pemiliknya telah membuang masalahnya dengan nilai dan mereka akan pergi ke pemilik baru.

Syiling yang dijumpai mesti menjalani ritual penyucian setelah tiga hari di air suci. Setelah itu, konspirasi yang sama untuk melipatgandakan kekayaan diucapkan, dan koin itu muncul di dompet: "Koin datang kepada saya, tetapi membawa saudara-saudaranya kepada saya! " Setiap orang dapat memiliki jimat mereka sendiri untuk beruntung. Tetapi penciptaan dan pemilikan jimat tidak bertolak ansur dengan gosip. Perkara ini bersifat intim dan hanya harus membimbangkan perkara itu dan pemiliknya.